Erkek bebek bekliyorum ilk hamileliğime göre çok daha zor geçiyor kızımda son aylarda bir defa kasılma yaşadım bu bebişte erken başladı az az ama beni tedirgin etti biraz önce kısa sürekli ama etkili bir kasılma yaşadım bu biseye mi işaret normal mi bilmiyorum doktor normal değil magnezyum kullan dedi ama bilmiyorum geçirir mi, erkek bebek daha zormuş sanırım yada kızım gün içinde çok yoruyor onun yorgunluğu vücuduma yansıyor 🫣 kasıklarım karnım hep ağrıyor 😶🌫️