Selam kızlar. Oğlum 3 ay 20 günlük ama beslenme düzeni hala yenidoğan gibi. Meme tutmuyor sağıp veriyorum. Bir öğünde 80 90 ml anca içiyor ama 2 2 buçuk saatte bir içiyor. Normalde içtiği miktarı arttırıp iki beslenme arasındaki sürenin uzaması gerekiyor ama maalesef bir türlü yapamıyoruz. Gece de aynı şekilde 2 maksimum 3 saatte beslenmek istiyor normal mi bu durum?