15 aylık kızım mamayı içerek uyuyor. (Mamayı içiyor bitince emzikle uykuya geçiyor) mamayı bıraktırmaya çalışıyorum ama uykuya geçerken kullanmak zorunda kalıyorum..bir tanıdığımın doktoru gece beslenmesinde mamanın zeka geriliğine ve reflü oluşmasına sebep olur demiş. zeka geriliği durumuna inanmıyorum açıkçası ama reflü aklımı karıştırıyor. Sonuçta uykuya geçerken veriyorum 🤦🏻♀️ bu konu hakkında bir bilginiz var mı? reflü olur mu ya da nasıl son verebilirim mamaya 🙁