Zme biotin kafein içeriyor saçı besliyor bende sosyal medya şişirmesi sanıp almadım sonra arkadasım uzayan saclarını gösterdi direkt yapıştım o gün bugundur kullanıyorum sürekli arada bi bu markanın saç maskelerini de kullanıyorum nemlendiriyor saçlarım çok yağlı uçları kuru maskeleri dengeliyor saçımı ağırlaştırmıyor biberiye suyuyla eş değer ben uğraşmak istemediğimden bunu kullanıyorum işimi de görüyor + her duştan sonra bu tonikten sonra saç uçlarıma morfose köpük kullanıyorum yıllardır tek vazgeçemediğim yumuşacık yapıyor uzattığına da inanıyorum