Kızlar merhaba, bebeğim 3 ay 4 günlük. Doğum kilosu yaklaşık 3,5 boyu ise 50 cm’di. Bu ayki doktor kontrolümüzde kilosu 5,800 boyu da 58.5 çıktı. Doktor sağlığı iyi dedi kilosunu da iyi buldı ama boyunu sanırım biraz kısa buldu. Yani ilk 58 cm çıkmıştı tekrar ölçtüler falan 58.5 çıkınca iyisin iyi dedi. O an çok takılmadım ama eve geldiğimden beri aklımdan çıkmadı, akşam uykusu çok kötü 12’den önce uyutamıyorum. Ama gece uyuyor fakat çok küçük en geç 9’da uyumalı diye biliyorum. Acaba bu uyku sorunu mı sebep oldu. Sizlerin uyku düzeni nasıl ne düşünüyorsunuz 😞