Kızlar bir buçuk aylık bebeğim var doğduktan 15 gün sonra filan hafiften tırnak kenarları kararır gibi morarmaya başladı git gide ilerledi şimdi parmak uçları yine kararma gibi mor birde son zamanlarda ağız kenarları da hafiften karardı sanki bıyıkları varmış gibi duruyor bunu yaşayan var mı aranızda normal mi bu durum ?