Arkadaşlar kızım 2. Ayından beri burun akıntısı hapşırık sorunu yaşıyor Şuan 3. Ayına girdi sürekli hapşırma halinde ve burnu akıyor hırıltısı var serum çektiriyorum ama dinmek bilmiyor sizce bu ayda alerjisi olabilir mi ?? Ve neden sürekli tekrar halinde ateş yok ciğerleri de temiz çıktı. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı yardımcı olursa sevinirim :)