Kızlar iyi akşamlar. Kızım 20 aylık bu zamana kadar 0 ekran gitmeye çalıştım işte tırnağını keserken bazen yemek yedirirken zorlanınca vs çok kısa 5-6 dk. Şunu farkettim bugün. Kuzeni var 6 yaşında tv izliyodu yanına geldi kızım aa bi baktım Sare diyorum cevap yok dürtüklüyorum cevap yok bu kadar içlerine giriyolar mı izlerken merak ettim? Yani bu yüzden zararlıysa evet gerçekten iyi ki izletmedim dedim inanamadım hemen kapattım. Ben açtığımda şarkı açıyorum ve beraber söylüyoruz vs dalmasına izin vermiyodum ama bırakınca dünyayı unuttuğunu gördüm çok garibime gitti cidden. Böyle giderse de 2 yaşından sonra da açıcağımı düşünmüyorum. Mükemmel anneyim demiyorum ama demek ki benim kızım izlerse onu olumsuz etkilermiş