3boysmom_ Merhaba kızlar canım o kadar kola çektiki emziriyorum bebeğimi mamada veriyorum kola içsem bişey olurmu bebeğim fazla gazı bir bebekte değil çok şükür sizler emzirirken içtinizmi gaz yaptımı
66arasim 3boysmom_ Oy kıyamam kız azık iç sütun çeker derler bende çok seviyorum benim oğlum çok gazliydi ilk 7.8 ay icemedim ama azciktan bişey olmaz herlade
seizetheday 3boysmom_ canım bebeğim 47 günlük her gün içiyorum gazlı bebek ne yaparsanız yapın gazlı zaten oğlum öyleydi yememe de dikkat ediyordum yine ağlıyordu gece gündüz bunda da dikkat etmiyorum valla bir şey de olmuyor şükür
3boysmom_ themommyy valla ben hamileyken hep içtim hiç bişey olmadı bebeğim gayet sağlıklı ve gazıda fazla olmuyor rahat rahat çıkarıyor🥰
Beril17 3boysmom_ 40 gunluguz ben daha bu akşam içtim 1 bardak noluyor mus icince maden suyu felan da içiyorum ben çok. Nohut bile yedim mercimek yedim 🤣🤣 yani öylede gaz oluyor böylede gazını çıkarınca sorun kalmıyor
3boysmom_ seizetheday yani ozaman her yediğimiz içtiğimize dikkat edeceksek ohoo annemde diyodu onu yeme gaz yapar bunu yeme gaz yapar ama hiç takmadım valla onumu düşüncem
Emine_elis 3boysmom_ 40′ m çıktı 3 ay kadar az az içtm sonrası normal devam ettm bı skntı çekmedm cnm ama kızım hiç gaz sorunlu değildi
sngzr Kıyamam sana ya 😂😂 bol kimyon ve rezene tükettiğin bir gün iç bir bardak sıkıntı olmaz bence 😂 ben yemek yanında arada içiyorum bi kez gaz sıkıntısı yaşadım sadece
3boysmom_ 66arasim sende şiştimi ben bikeresinde beyaz lahanalı sarma yedim bebeğime gaz yaptı göğüslerimde süt doldu hep baya sütüm geldi yani