Ya kızımda uyku problemi var 3. Aylıkken başladı şuna 6 ay 1 haftalık hala devam ediyor bizim sorun uykuya geçişte zorlanma uyuyana kadar ağlaya ağlaya uyuyor uyudu mu iş tamam çok kişi uyku eğitimi al dedi hep karşı çıktım almadı. Ki almamda kızım 9,5 kilo ve kucağımda elini göğsüme koyarak zorda olsa kıvransa sonunda uyuyor evet zor zamanlardan geçiyoruz bazen 2-3 saat ayakta sallayarak uyutuyorum bazen saatlerce kucağımda ama bu günler geride kalacak ve gelmeyecek her bebek farklı sizde İyiki bırakmışsınız iyi birine denk gelmişsiniz anne olmak zor ama anneden başka kimse anlayamaz evladının derdini anne çözer eğitimciler para tuzağı bence sizinde kötü deneyim olmuş ama en azından farkına varmışsınız inşallah bağınız çok daha kuvvetlenir bu kötü günlerimiz unutulur üzülmeyin🌸