betuss0142 benim bebeğim de zayıf 8 aylık 7,1 kilo. Doktor geceleri besleme kendi uyanana kadar dedi ben de uyanmadığı sürece emzirmedim. Kilo alsın diye gece mama da veriyordum doktor verme emsin sadece dedi ama sağolsun benimki açlıktan olmasa da sürekli uyanıyor diş ağrısından 🤷🏻♀️ kendi uyanmasa ben emzirmiyorum zayıf olması hasta olması demek değil çok fazla takma kafana sağlıklı bir bebişse hiç bir sorun yok