66arasim Saçımda omre vardı baya oldu yaptirali 5, 6 aydan fazla kestirdim uçlarında kaldı kına yapmak istiyorum kınanın o kizlimsi rengini çok seviyorum olur mu sizce yani renk alirmi ki nasıl olur