kizlar takip ettigim bir fenomen var bebeklerimiz ayni gun dogdu 3 bucuk aylik. kadina ek gidaya gecisi sormuslarda 4.aya girerken yogurtla basoayacagini soylemis doktoru da onaylamis sonrasinda 3 gun kurali ile tadimlara baslayacak oda bizim gibi mamayla besleniyor sanirim. sormak istedigim 4 ay erken degilmi siz ne zaman basladiniz ozellikle mamayla beslenen bebekler?