Anneyimbennnn1829292 yazılanları okudum canım birçoğunu denedim ben de bir dönem kronik şekilde pişik problemi ile savaştım bebeğimde, tek çareyi şu şekilde buldum: hangi bez olursa olsun prima da olsa naylon içerikli ve kimyasal, ne kadar hava aldığını sansak da almıyor ve cilde deyince pişik bi kere olduysa bi türlü tam manasıyla geçmiyor, ben pişik komple geçene kadar ağız mendillerini bezin içine yerleştirip kullandım, kaka yapınca direkt attım, çiş olunca eski usul elde beyaz sabunla yıkayıp makineye 90dereceye attım ütüledim o şekil kullandım, 3 hafta sürdü, tyrosid krem kullandım sadece, her bezlemede krem sürmedim, hep kuru ve temiz tutmaya çalıştım, zaten ağız bezi koyunca bir işemeyle bezi değiştirmek gerekiyor bebeğin altı ıslanmış olduğundan, gün içerisinde 2-3 kat fazla bez değiştirmiş oldum, zor oldu ama başka türlü iyileşmedi