bisenakillisinzaten Kızım 1 ay 20 günlük. 2 saate 1 emziriyorum normalde. Ama bu şekilde bile çok gazlaniyor, karnı sisiyor, doğru düzgün ememiyor bile. Saat aralığını 3 saate çıkarsam çok mu olur yoksa hala 2 saatte bir mi emzirmeliyim?
smnbr bisenakillisinzaten Bana hastanede hemşire ve doktorlar 3 saatte bir dedi. 3 saatte meme tam anlamıyla dolar çünkü dediler. Gündüz istediği zaman emziriyorum. Gece ise uykusundan uyandırıyorum 3 saatte bir.. Sarılık olmadı
ustuns bisenakillisinzaten instagramdan Osman gönülal ın gece gündüz beslenme videosunu izlemenizi tavsiye ederim, bebeğiniz 50 günlük olmuş bile. 2 ay 8 günlük bebeğim ve dediği gibi yaptım hep, kilo alımı ayda bir kilo alıyor gayet iyi gidiyor şuan çok şükür.
birinsan14 bisenakillisinzaten 1. Aydan sonra kendi uyanmadıkça uyandırma dedi doktorum. Sarılık geçirdik. Ben 40 günden sonra ne zmaan uyanırsa emzirdim.
themommyy bisenakillisinzaten bence saatlere o kadar takılmayın kızlar bebişiniz ne zaman istiyorsa hemen verin