Merhaba, ben verdim. Çok zorlu, sabır ve emek gerektiren bir süreçti. Yaklaşık 2.5 aydır çabalıyorum. Malesef bu yola yanlış danışmanla başladım ve o yüzden süreç daha da zorlaştı. Yeniden başka bir danışmanla çalıştım uyku eğitiminin 4. Haftasına kendiliğinden uyumaya başladı.Doğru danışman çok önemliymiş.Bebeğim de ben de çok yıprandık çok ağladık. Şimdi o da ben de çok mutluyuz çok şükür.