Semptomlar her çocukta farklılık gösterir. Ancak en belirgin semptom ishal ve karın ağrısı, çocuklarda büyüme gelişme de yavaşlama iştahsızlık olabilir. Bazı kişide deri döküntüleri kaşıntı gibi şeyler olurken aslında saç dökülmesi kabızlık gibi sonuçları olabilir. Benim kızım da biz tesadüfen öğrendik Çölyak olduğunu ve çok başlangıcında olduğu için çok belirgin semptomları olmamıştı. Normalde yaşıtlarının uzun ve kilosu yerinde bir çocuk yemesi de güzeldir ama diyete başladığımızdan beri daha hızlı bir boy artışı oldu belki dönemsel belki gerçekten diyetle alakalı bilemiyorum. Bunun yanında biraz sinirli bir çocuktu ama yine diyet sonrası sebepsiz öfke krizleri agresif hali çok çok azaldı. Eğer ailede Çölyak varsa mutlaka bakılması gerekir Çölyak yoksa bile bakılmasında fayda vardır sadece kandan yapılan bir test zaten Cannes’da negatifse Endişelenecek bir durum yoktur ama Cannes’da pozitif çıkarsa o zaman endoskopi ile kesin tanı koymak için değerlendirilmesi gerekir