Oz033603 2lokummannesiii Gittim ka testi idrar testi istedi daha sonuç çıkması bide bir kart verdi tansiyon takibi yap yaz dedi
seliminannesiyim theanne06 evet 1 yıl oldu 1 yıldır norvasc ve beloc kullanıyorum ona rağmen çok sağlıklı değilim doktorum emzirme bitince ilaç değiştirecek
derya0712 seliminannesiyim benim durumum biraz karisik. Tansiyonum yuksek seyrediyor 15/10 civarlarinda surekli.gebelikte de hep boyleydi.Alfamet kullandirdi dogumdan sonra da ama muthis bas agrisi yapiyor.Norvasc ta bir ay kadar kullandim sonra biraktim.Tekrardan norvasc a donus yapayim mi dedim kendimce.Tabii doktora gitmem lazim.Su an bebegim 9 aylik.Ancak tansiyon yuksekligi artik beni cok yoruyor.
seliminannesiyim derya0712 ay canım kıyamam ya benimde tansiyonum uzun Bi süre 15/10 seyretti norvasc kullanmaya başladığım zaman zamanla az az iyi oldum hemen olmuyor birazda kendin destekle mesela tuzsuz tüket çok su iç olabildiğince hareket et bebeğim 1 yaşında ve bende tamamen iyi oldum diyemem
Mathildamom Laylaaa probleminiz hala devam ediyor mu acaba. Bende de var 5 gün oldu doğum yapalı çok korkuyorum.
Laylaaa Benim psikolojikmiş doğum korkusu ya da bebeğime bir şey olur mu korkusundan olmuş doktora gittim bana psikolojik olduğunu söyledi doktordan çıktım sadece bir kere daha yükseldi ve sonra bitti çok şükür