Snp57asel Eceerva benimkide 7 aylik bi niyetlenim diyorum ek gidadayiz ama emmeden de uyumuyor benimki sonra birden sütüm kesilirse diye de korkuyorum o zaman vicdan azabı yaşarım kafam karışık
Eceerva Usnac1995 eşim tutma diyor annem ek gıda veriyran zaten bahane arama diyor. Bı kaç gün deneyeym diyrm
Usnac1995 Eceerva ek gıda alıyor ama şuan temel gıdası anne sütü. Eğer 1.5 yaşlarında olsa ever tutun artık memeye ihtiyacı yok derdim. Sizin tercihiniz tabi ama bebişe yararlı olması için sizin sürekli yiyip içmeniz lazım ❤️