Merhaba, kızım üç aylık. Öksürme ve burun tıkanıklığı sorunuyla doktora gittik beş gün ilaç kullandık. Sonra kontrol muayenesine gttik boğazlarında bir şey kalmamıştı.Doktor sorun yok dedi ama burnundan hırıltı geçmiyor. Tekrar gittim doktora alerji damlası verdi ama onun da faydası olduğunu düşünüyorum hırıltıya. Serumla sürekli temizliyoruz. Başına gelen var mı?