26 günlük bebeğim sadece emziyorum ama mamaya başlıcam sanırım. İlk kızıma sadece mama verdim sütüm kesildi diye. Bu 2. Ve gündüzleri sütüm yetmiyor. İkide bir emiyor süt olmuyor böyle olunca. Az önce sağım yapim dedim ilk defa. İki göğüsten 30 ml çıktı sadece zor bela oda. Onu da ağlayınca verdim hemen bitirdi daha olsaydı içerdi ama yok. Yarın mama alıcam. Meme+mama olarak ilerlemek istiyorum ama sütüm de kesilir diye korkuyorum. Siz nasıl veriyorsunuz