Kızlar 19 aylık bebeğim var annanem kanser hastası durumu çok ağır ve ben bir kere göre bildim bu beni çok üzüyor kahrediyor bebeğim aşırı düşkün memeye sürekli emmek istiyor onu bırakıp gittiğim zaman çok agliyor. Birazda mecbur kaldım artık kesmek istiyorum yoksa annanemi Ziyaret edemicem onu görünce çok ağlıyorum oğlumda etkileniyor en azından birşey olduğu zaman kayinvaldeme bırakabilirim emme sorunu olmadığı için şimdilik salça sürdüm tiksindi gibi varmı başka birşeyler deneyen ? Bu olmazsa onu denerim diye sormak istiyorum kendimde regl oldum oruça başlamadan bu işi hayırlısıyla bitirmek istiyorum bu konuda fikirlerinize de ihtiyaç duyarım 🙏