sybs Kızlar bebeğim 18 aylık hala emiyoruz dişlerini doktorlar karbonatlı su ile silin dış macununa gerek yok demişti günlük her gece yatmadan siliyorum ama sarılık var dişin arka kısımları daha sari normal mi acaba kimisi diye protein fazlalığı kimisi diyor çürücek.napsam bilemedim.
Minigim38 sybs benimkide 16,5 aylik ön 2 dişinin ucunda beyazlık var, herkes bisey diyor anne sütü alıyor biberona alışık değil biberon çürüğü diyorlar 🤷♀️diş etinin oralarda dediğiniz gibi hafif sararma var gibi
Prensesannesi38 sybs bebekler için diş macunları var onlardan kullabilirsiniz ek gıda yedikleri için sadece silme olayı yeterli gelmez doğal diş macunları var onlardan alıp fırçalamanız gerekiyor
Burculicee sybs süt lekesi ileride çürüğe dönücek benim oğlumda öyle sütü yeni buraktık ama sarı dişleri fırçalıyor çürümesini engeller diye düşünüyorum çözüm diş doktoru sanırım
endoplazmikretikulumiste Minigim38 adı biberon çürüğü gece emZirmeleri yada biberon içmelerinden ötürü çürüme başlangıcı onlar ön dişlerde siş etine yakın kısımdan başlar
sybs Prensesannesi38 aldım aslında ama yutmaz mi onu kullanmaya tırstım dış fircasida var Kendi kendine fırçalıyor bizde görüp özeniyor sürsemmi ki macun
sybs Burculicee ben götürdüm diş doktoruna biseyi yok dedi bir buçuk ay önce karbonatlı su ile sil dedi ama arttı sarılık
havvaygzecrn sybs bizimde qlt 2 dişleri sarı yaa sanki çürüyecek gibi 16 aylığız diş doktoruna götürmeyi düşünüyorum
Prensesannesi38 sybs az uygularsınız fazla sürmeyin macundan zaten doğal içerikli yutsada bişey olmaz tükürürse iyi ama tükürmezsede sorun olacağını zannetmiyorum
minikoglan sybs yutularbilir diş macunları var kullanabilirsin bizimkininde sarıydı fırçalasam bile geçmiyordu 2yaşında pilli diş fırçası kullanmaya başladım o sarılık gitti
Minigim38 endoplazmikretikulumiste çürüyecek mi 😪gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum olmuyor epilepsi hastası bebeğim pek ağlatamıyorum nöbeti tetikliyormuş. 2 disininde ucunda var beyazlık
Sunayatasever Benim oğlumunda aynı sanki mısır dizmisler asla fırçalamıyor banada izin vermiyor ne yapicam bilmiyorum 2 yaşında
endoplazmikretikulumiste Flor jel uygulaması var doktora götürün bir henüz ona yapılabilinir mi bilmem bir fırça işe sürüyorlar tükürükle hemen o an donuyor dişi koruyor ve Biran önce dişleri düzenli olarak fırça işe fırçalamaya başlayın yutulabilir bitkisel florürsüz diş macunları var onlardan edinin watson da filanda var internetten de sipariş verebilirsiniz gece emZirmeleri evet sorun gece içinde uykusu bölünmemesi adına temiz bir tülbenti ılık su ile ıslatarak dişlerini hızlıca siliverin enazından oda birşeydir