Merhabalar arkadaşlar 🌸
2 aylık olduk bugün:) kucak çok seviyor ve her çocuk gibi kucakta gezmeyi. Kendi evime geleceğim artık ve böyle iş yapamam. Kanguru alayım diyorum. Bebeğim erkek. En sağlıklı ve kullanışlı kanguru önerilerinizi bekliyorum 🙏 şimdiden teşekkür ederim 🌸