sedanursivri üzgünüm ama bazı bebekler uykudan nefret ediyor, benim oğlum da öyleydi dördüncü ay atağından sonra düzelir dediler daha da beter oldu haftaya beş aylık olacak artık hiç uyumuyoruz mesela şu an saat 05.22 ve ben daha bir dakika bile uyumadım hafta içi annem yanımda olmasa uykusuzluktan ölen ilk insan olabilirim umarım sizin bebişinizin uykusu düzelir