Hanımlar hepinize selam 13 günlük bir bebeğim var maddi sebeplerden dolayı kaynanamlarla oturuyoruz kaynanam gripli nerden kaptı anlamıyorum bebeğiminde burnu tıkalı 3 gündür bebeğimle uğraşıyorum daha fazla ilerlemesin diye ama bende sanırım grip olucam evde hapşurmadığı yer kalmadı emziriyorum boğazlarım yanıyor grip ilerlemeden nasıl önünü kesebilirim sütümü etkilemicek bişeyler önerebilir misiniz ben her ihtimale karşı yarn sağlık ocağıma gidicem ama yüksek ihtimal ilaç falan vermicek diye düşünüyorum