Kızlar hayırlı ramazanlar.Bu aralar kafam çok karışık annelerin fikrine ihtiyacım var.Ben devlet memuruyum bebeğim 2 aylık 25 martta ücretli izinlerim bitiyor amirimle görüşüp süt iznimi birleştirmeyi isteyeceğim amirin takdirine bağlı bası kurumlar toplu kullandırabiliyor eğer birleştirirsem haziran ayı gibi işe başlayacağım 1 ayda yıllık izin kullanırım temmuzda bebeğim 7 aylık olur ek gıdaya başlar ben işe başlarım tabi bakıcı bulacağım en az asgari ücrete bakıyorlar istanbulda malum.Diğer bir seçenek süt izinlerimi birleştirmeden kullanırsam 6 ay yarım gün çalışacağım yani 3 saat günde süt izni var öğle arası çıkarım 12 de bu şekilde de nisan ayında başlarım yine yarım gün bakıcı bakacak oda en az 10 bin isteniyor siz olsanız nasıl yaparsınız bebeğim 4 aylıkken yarım gün başlamakmı bebeğim 7 ayllıkkrn tam gün başlamakmı fikirlerinize ihtiycım var