Merhaba arkadaşlar, oğlum 8 aylık Ek gıdaya 6 aylıkken başladım kendim verdim yemedi blw yapıyım dedim önüne koydum eline verdim yemedi ve hala aynı. Ağzına aldığı an sanki acı ekşi bir şey vermişim gibi yüzünü ekşitip atıyor. Sürekli emiyor oruç tutmak istiyorum ama korkuyorum sütüm etkilenir aç kalır diye ama bi yandan da acıkırsa verdiklerimi yer mi? Böyle bi şey yaşayan var mı nasıl yedirdiniz neler yaptınız tecrübelerinize ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden ♥️