esd080923 benim kızım şuan 6 aylık ve 3.ayda artış başladı ve doktor ozman tomografi istedi çok şükür temiz çıktı acaba hidrosefali durumu kesin yok demekmi sonradan değişir mi şuan baş cevresi byuk önde gidiyor ,tomografide kesin belli oluyordu acaba