İyi akşamlar dün post atmıştım acaba su çiçeği mi diye. Bugün çoğaldilar doktoruma fotoğraf gönderdim su çiçeğine benziyor dedi tabi hafta sonu olduğu için doktora götüremedim yarın götüreceğim. Öbür ay aşısı vardı acaba yaparlar mı sonucta geçiriyor.