Kızlar biraz tecrübesizim ayakkabı konusunda. Kızım ay sonu 1 yaşında ve yürümeye başladı ama öyle çok yürümüyor daha muhtemelen bi aya kadar iyice yürüyecek diye düşünüyorum. Artık yaz da geliyor böyle dışarılarda giyinmesi için nasıl bi ayakkabı tercih etmeliyim, en çok vicco öneriliyor ama bu ayakkabı dışarı mı ev mi anlayamadım birde kaç numara almam lazım kızım minyon sanırım 18-19 civarı olur diye düşünüyorum bana marka site önerirseniz birde numara hakkında bilgi verirseniz sevinirim 🤍