irem066
Doymuyor olabilir mi bir ona bakın isterseniz gaz sorunumuz baslamadan kızım doymuyormus ilk onu anladık gaz sorunumuz sonradan basladı yani söyle emiyordu üstüne 60 cc gecme demişti doktor bende ilk cocupum öyle yapıyordum sonra bi beni emdikten sonra 90 verdim aglamalar bitti meğersem cocuk dogmuyormus sonrada gaz sorunlarımız basladı bi ilk mama cc yükseltin öyle deneyin derim sorun gazsada bize kolik teshisi kondu sap ve biogaia basladık mamamızda kolik mamasına döndü bunlarla bayaa bayaa rahatladık suan 4 ay 20 günlük allaha şükür o zamanlara göre cok cok iyiyiz ve emzirirken doktorum bana cocupuna iyilik yapmak istiyorsan asla süt ve süt ürünü yeme bebeklere asırı gaz yapıyor demişti süt ve süt ürünleri yeme benim sana tavsiyem