1prensesannesi2 10 aylık anneleri günleriniz nasıl geçiyor? Bebekleriniz gündüz kaç uyku yapıyor? Biz geç kalkıyorsak 1 uyku erken kalkıyorsak 2 uyku yapıyoruz. Gece uykusunu kaçta yapıyorsunuz? Deneyimlerinizden bahseder misiniz?
bsra_x 1prensesannesi2 bizde 10 aylığız sabah 8 de uyanıp 10.30 11 gibi ilk uykusunu yapıyo diğer uykusu 2.30 3 gibi yapıyo en son gece uykusı yapıyo
beyzaoz 1prensesannesi2 sabahları 7 gibi uyanıyor ilk uykusunu 10-11 gibi ikinci uykuyu 3-4 gibi yapıyordu ama günlerdir ikinci uykuya çok direniyor ya uyumayıp akşama doğru huysuzlanıyor ya da zorla uyuyup hemen geri uyanıyor. Acaba tek uykuya mı geçirmeliyim kafam karışık benim de
1prensesannesi2 beyzaoz benimkide öyleydi ikinci uykuyu zor yapıyordum bende artık saldım, genel olarak şu an tek uyku yapıyoruz benim için iyi oldu aslında ama erken mi bende bilmiyorum 12 aydan sonra tek uyku değil miydi
alisinannesi17 beyzaoz düzelme var mı acaba sizde bizimde 3 gündür öyle gözünden uyku akıyor ama asla uyumuyor 10 aylik çok erken tek uykuya gece hiç uyuyamıyor yorgun olduğu için geçici bisey diye sabrediyorum sizde düzelme var mi
beyzaoz alisinannesi17 şu an hasta olduğu için sürekli kısa uyku yapıp uyanıyor ama hasta olana kadar aynı şekilde tek uyku devam ediyordu