Elifyor tesekkur ederim bende kedimi ciftlestirdim ve ücretsiz bir şekilde bakacagindan emin olduğum bir arkadaşa verdim ve hala gider görürüm onu. Acı benim acı ve üzülüyorum. Konu nasıl buraya geldi baktım demişsiniz ama sanirim çok detaylı inceleyememissin ben cins kedi sahibi olduğum için sagolsun arkadaş kedi ölümünden beni sorumlu tutacak gibi iması vardı. Kediyi bizler talep ediyormusuz ve talep olduğu için üretilip satılıyormuş. Ekrem agrilari cekiyorlarmis labaratuvar kedisiymis ve bunlar benim, bizlerin yuzunden oluyormus. O arkadaşı buraya etiketledim çünkü bir kediyi üretip para dönüştürmek değil amaç. Sen nasil duyguyu hissetsin istiyorsan bende aynı şekilde ciftlestirdim tattirdim o duyuuyu
Bazıları kötü niyetle paraya dönüştürmek için yapıyor ama karşısındakinin niyetini bilmeden duygusunu bilmeden eleştiri yapıyor. Sizlik bir sıkıntı değil onun o düşüncesi bana yaptığı saldırılara ithafen etiketledim.