cataasya Hala 3 saatte 1 uyanıyor. Açlıktan değil mi diye biraz emzikle oyaladim en fazla 4.5 saat oluyor. Genelde de 90 cc falan içiyor uyandığında. Açlık uyanması mı yoksa alışkanlık mı ? 5 aylık bebeği olanlar sizlerin nasıl gece uykuları ?
fyz81 cataasya 9 da yatıryırm 2 3 gıbı kalkıyor 150 cc ıcıyor sonra 6 veya 7 de kalkıyor bı saat daha uyuyor 8 de iş bası ☹️
Preens Bizimde aynı canım 2 saatte 1 3 saatte bir uyanıyor saniyelik biberon tutup uyuyor yine doktor uyku gerilemesi dedi yani zaten uykuya bile çok zor geçiyoruz
cataasya Preens benimkide bazen böyle yapıyor ne zaman düzelirler acaba vermesem oyalasam uykusu açılıyor az az içip uyuyor