Kızlar bebegimin dün bir yas dogum günüydu cuma günü doktora gittik kardiyolojiye sevk etti üfürüm sesi var gibi dedi
Yarına randevumuz var
Bugun kendimi bi garp hissedince eczaneden test aldım hiç olur diye düsünmedim kızım 5 sene sonra tedaviler ugraslar düsükler sonrası geldi 9 ay boyunca igne kullandım 2 haftaya bir kontrole gitt.m
Az önce test yaptım çift çizgi cıktı silik
Neye ugrasıgımı sasırdım
Kaç gğndür kardiyoloji ne dicek diye takıyorum
Simdide çift çizgi cıktı yüne igneler ilaçlar saglıkla gelirmi diye düşünmek 🥺 çok garibim
Yarın hem doktor randevumuz var hem kızımın bir yas çekimi vardı
Ben esime kızıma soylemedim yarın cekimde foto çeker gibi yaparken video cektirip mi süpriz yapsam esim kızım ne tepki verir bilmiyorum esim pek istemiyordu aslında bu arada 13 yasında ilk cocugumuz
Güzel dileklerinizde banada yer verin bu mübarek günde