Dilaramomy Kızlar bebeğim 14 aylık olacak 18.ayında memeden kesmek istiyorum sizce nasıl yapmalıyım tecrübesi olan anneler yardımcı olanılırmı?
merve-bengu Dilaramomy biz 27. Ayında bırakmistik. Yara bandı yapistirmistim, uf oldu deyince bir kaç kez daha bakıp sonra vazgecmisti. Gece beslenmesi bitmişse kolay olacaktır.