Kızlar 6 aylıkken kabız oldu. Lavman ile son buldu ama şu an 7 aylık ve yine oldu. Hiçbir huzursuzluğu yok gazını çıkarıyor ve emmesi de guzel. gastrolojiden randevu aldım o güne kadar ne yapmalıyım sizce ?
Ve neden kakasını yapmıyor acaba? Bilgili annelerin önerilerini bekliyorum 🤍🌷