Merhaba oğlum 2 yaşında 11 aylıkken sağlık sebeplerinden dolayı emzirmeyi bırakmak zorunda kaldık. Fakat göğüslerim şuan aşırı sis acıyor ve ağrı yapıyor hamilelik yok adet öncesi dönemde de değilim bu kadar zamandan sonra süt birikmesi falan mı olmuştur ikisi de aynı şekilde şimdiden teşekkür ederim