Merhabalarrrr
Benim bebeğim emerek uyuyordu. Şuan 4 ay 23 günlük bir kaç gündür emiyor ve kalkıp oturuyor. Kalkıp oturduğu içinde uykusu dağılıyor. Bu sefer uyumak için tekrar emmesi lazım ama karnı tok ememiyorda uykusu da oluyor huzursuzlanıyor. Beşiğine koyuyor emzik veriyorum ağzına kendisi emzik emmediği için onuda doğru düzgün ememiyor ben tutuyorum elimle beşiği yavaş yavaş sallıyorum piş piş sesi açıyorum . Dün ve bugünde uyuyamadığından ayağımda salladım. Ben sallanarak uyumasını istemiyorum beşiğe koyduğum da kendi kendine uyusun. tam bir geç dönemindeyiz hangisini yaparsam onunla devam edecek gibiyiz. Kendi kendine uyumuyor nasıl öğretebilirim.