mom2546 Yaşayan var mı doğum yaptıktan sonra 3 defa adet oldum üçünde de adetken aşırı kaşıntım oluyor resmen derim spyuşuyor bu neden
nescafebagimlisi mom2546 bende de ilk 2 adetimde olmuştu doğumdan sonra enfeksiyon falan mıydı acaba çok kötü kaşınıyordu birde beyaz beyaz kesik süt gibi akıntı oluyordu
mom2546 Yagmur0507 ya sürekli kullandığım pes aslında neden böyle oldu anlamadım alerji gibi oluyor dediğiniz gibi kaşınıyor sonra derim soyuluyor