7 aylık oğlum var ve alt diş etleri beyazladı .Doktor da dişler gelmek üzere dedi. Mızmızlanma, uyuduğunda ağlayarak uyanma, ishal, iştahsızlık gibi durumlar yapar mı? Neler yapmam doğru olur? Ne kadar sürede patlar acaba? İnce belli belirsiz çizgi var.