Seyyahfener Acilll lütfen bebeğimin eli sobada yandı parmakları su topladı ilk müdahale yaptık. başına gelen yardımcı olacak varsa lütfen yazar mısınız aralıksız ağlıyo kuzum😓 ne yapayım ne süreyim 😓
melegim71 Seyyahfener gidip eczaneden bitane yabik kremi alabilirsiniz kantoron iyi gelir canim kiyamam ya hic gelemiyorim yaniga nasil aciyodur eminim eger cok kotuyse goturun hastsneye
canan6668 Seyyahfener ayhhh🥺çok geçmiş olsun bence hastaneye götürün kendi kafanıza göre bisey yapmayın
Kubradt @“Seyyahfener” ben de aynısını yaşamıştım. Uzun süre ağladı malesef suya falan da tuttuk ama su toplamasını engelleyemedik. Sabah akşam yanık kremi sürdüm. Adı Silverdin’di galiba. 10 gün sonra falan sa sabah akşam Madecassol sürdüm geçti.
Kubradt @“Seyyahfener” su toplaması 1 hafta içinde geçmişti sanırım. Madecassol’u iz kalmasın diye sürdüm ben.
Y6_ Ne derece yandı acaba bnm oğlumda sobaya elini sürmüş 3 parmak yanıp su toplamıştı alovera sürdüm sadece 1 haftaya geçti Birde en iyi yanık kremi silverdin bnm elimde kızğın yağdan yanmıştı leke dahi kalmadı