Selamlar herkese:( her bebekte pamukçuk olabilir ama yavrumun üst damağında kan kırmızısı yara olmuş. Karma aşıdan sonra 1 günde oldu. Doktor gazlı steril bez ile karbonatlı suyla temizledi. Ben de her gün temizliyorum ama hala var. Temizlerken yavrunun ağlama ve çığlıkları rüyalarıma giriyor. Ne kadar sürede geçer ki? Mikostatin de kullanıyoruz günde 3 kere. Göğüs uçlarımı her emzirme öncesi sonrası karbonatlı su ile temizliyorum. Emzik kullanmayı bıraktım. Günde 3 kere mama veriyoruz her seferinde kaynatıyorum biberonu. Başka yapabileceğim birşey var mı? Önerileriniz nelerdir:(