Hcmy_ Kızlar merhaba yakında ek gıdaya geçeceğiz. İçeriği pütürlü sadece mama , muhallebi,blender tarzı olmayan beğendiğiniz bir kitap bir site var mı? Ve ek gıda alışverişini nereden yapıyorsunuz 🥴
muazinannesii Hcmy_ benim oglum 7.5 aylık internetten bakıyorum tariflere bize uygun olanları yapıyorum evdeki malzemelere göre. Bazen tarife kendim bişeyler katıyorum veya çıkartıyorum öyle takılıyoruz suanlık 😃
Hcmy_ TugceAsil bu çocuk aç evet baktım ona ama geneli muhallebi tarzı denilmiş o yüzden eledim ben de ama diğerine bakacağım teşekkürler ☺️
Niihhaann Ben herşeyini og natural den alıyorum çok memnunum eğer tercih ederseniz mutlaka kendi sitesinden alın çok daha uygun fiyatları. Kullandığım bir site vs yok pek gerek olmuyor. Zaten uzunca bir süre tadım olarak ilerleyeceksiniz
Hcmy_ muazinannesii ben de tıkandığım yer olursa acaba panikler miyim diye acaba olsa mı dedim ama dediğiniz de mantıklı 😄
muazinannesii Hcmy_ paniklemezsin korkma youtube da yuzlerce tarif var inşallah bebeğin iştahlı olurda seni üzmeden herseyi yer. İlk zamanlar bir iki çay kasıgı anca yiyorlar tadına bakıyorlar sadece o yüzden tavsiyem tarifleri cok az yap ziyan oluyor.
Hcmy_ muazinannesii ay inşallah her şeyi sevsin yeter . Ne kadar yediği önemli değil zamanla artar inşallah 😄