Udu ben tulum kullanmiyorum ama corapli yatiyorum 23 24 derece genelde cunku niyeyse ayaklar usuyunce vucud usuyor gibi geliyor en azindan benim icin ben ayaklar usurse hem tuvaletim gelir hemde usurum genelde olarak biz yatakta corapsiz yatip yatagin ivcine ayaklarimi koyup isitiriz ama cocuklarin o sansi yok diye dusunuyorum ve yatiyorum gayet rahat yani doktorada sormustum corapli yatirabilirsin demisti sadece yatarken corabi temiz corapla yatiyorum okadar siz bebeginizi bilirsiniz ben hep oyle yatiriyirum benim kiz sicak seviyor bide