Sevgili hanımlar geçen ay spiral taktırdım. 16 regl oldum 18 spiral taktırdım 21 regl bitti. Bu adetlerim çok düzenli biriyim 30 günde 1 regl oluyorum. Ama bu ay 8 Mart’ta bı lekelenme yaşadım 9 Mart sabah tekrar geldi lekelenme gece duş aldım sabah hiç bir şey yoktu ama bugün tekrar bı lekelenme oldu şimdi ben özürlü mu sayiliyorum oruç tutabilir miyim. Bı beni aydınlatın hanımlar yoksa adet döngünün icindemiyim