Feyzamm Buhar kazanlı ütü arayışındayım hanımlar ama iki marka arasında çok kararsız kaldım kullanıp önermek istediğiniz marka nedir acaba 🥰
tubasd Feyzamm kazanlı önerim yok ama kazanlı gibi olan utuler var onları öneririm Kazanlı ütü pratik olmuyor ısınması zaman alıyor bir kaç parça için ısıtıp ütülemek zor oluyor diye düşünüyorum
Themom_ Feyzamm philips annemde var jiilet gibi yapıyor bende de arzum health tech 20b var aynı sekilde tek buharla jilet gibi yapıyor (ütü yaparken bu posta denk gelmiş oldum🤣)
Feyzamm tubasd kazansız ütümde var ama haznesi küçük olduğu için sürekli su doldurmak zorunda kalıyorum ve çok sık ütü yapan biri olduğum için kazanlı almak istiyorum
Themom_ Feyzamm rahmetli dedem çeyizime almıştı 🥹 Temmuzda 4. Sene olacak kullanmaya başlayalı çok memnunum