Biz 4 aylıkken özelde yaptırdık bebek küçükken iyileşmesi çabuk oluyor sağa sola da dönemediği için rahat da oluyor. Ameliyattan sonra kremli pansuman yapılıyo beze yapışmaması için kullandığı benzden 2 numara bğrğk bez alıp pipiue karton bardak koydum çok iyi oldu