Merhaba hanımlar . 14,5 aylık bir oğlum var doğum yaptığımdan beridir her ay düzenli adet olurum. Bu ay 6,7 ocak gibi olmam gerekiyor fakat 1 haftadır çok fazla akıntı ve vajinada yanma oluyor enfeksiyona bağladım sürekli olduğum için ancak az önce şeffaf birşey aktı içinde kırmızılık vardı ve aşırı belimden kasıklarıma vuran bir ağrı var. Önceki adetim 7 aralıkta oldu şaşması imkansız hala daha şeffaf akıntı var bunun sebebi ne olabilir ? Aşırı derece de sancım var bacaklarım tutmuyor nerdeyse bilenler yazabilir mi acaba ?